مقالات ایمنی و آتش نشانی

هشدار دهنده مونوکسید کربن سیف هوم

هشدار دهنده مونوکسید کربن سیف هوم

هشدار دهنده مونوکسید کربن سیف هوم مدل KD-218A دستگاه کارآمد جهت شناسایی و هشدار به موقع در هنگام وجود گاز سمی مونوکسید کربن در هوای محیط می ‌باشد این دستگاه مجهز به حسگر گاز CO از نوع شیمیایی بوده که بیشترین دقت را در شناسایی گاز کربن مونوکسید دارد.

گاز مونوکسید کربن چیست و چرا باید در مورد آن نگران بود

مونوکسید کربن گازیست بی بو بی‌رنگ و بسیار سمی و استنشاق حتی مقدار کم این گاز می ‌تواند موجب مسمومیت شدید در انسان و یا حتی منجر به مرگ گردد این گاز محصول احتراق ناقص مواد سوختی نظیر نفت گاز بنزین زغال چوب و غیره می‌ باشد. که موجب انتشار گاز CO در هوای محیط شوند.
خودروهایی که در پارکینگ روشن هستند نیز منبع خطرناکی برای تولید گاز CO می ‌باشند.

مسمومیت با گاز CO و یا به عبارت دیگر گاز گرفتگی ممکن است تنها یک بار در زندگی اتفاق بیفتد ولی آسیب ‌های آن جبران ناپذیر باشند هر ساله چند هزار نفر از هم ‌وطنانمان به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن به مراکز درمانی انتقال پیدا می ‌کند. و متاسفانه صدها نفر از این افراد به دلیل شدت معصومیت جان خود را از دست می ‌دهند تنها روش مطمئن جهت شناسایی گاز کشنده استفاده از دستگاه‌ های هشدار دهنده گاز CO  مانند می ‌باشند.

نحوه کار هشدار دهنده مونوکسید کربن سیف هوم

دتکتور مونوکسید کربن سیف هوم مدل KD-218A غلظت گاز CO را از مقادیر کم (10ppm) شناسایی و بر روی صفحه نمایش خود نشان می ‌دهد با افزایش غلظت گاز CO بیش از (30ppm) دستگاه بر اساس استاندارد بین المللی وارد مرحله اعلام خطر می‌شود.

 

فروشگاه ایمن گران حریق ارائه دهنده انواع دکتور های آتش نشانی تولید داخل و خارج با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت به هموطنان عزیز می باشد. جهت مشاهده انواع دکتور کلیک نمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *